Az elmaradt befizetéseket a fizetési felszólításokon szerepeltetjük, melyet közvetlen utalással (számlaszámunk: 10404436-50526585-57881012), illetve postai úton vagy ügyfélportálunkon bankkártyával lehet kiegyenlíteni.
Felgyűlt hátralék esetén részletfizetési lehetőséget tudunk ügyfeleinknek ajánlani az adósság rendezéséhez:
A részletfizetési kérelmet írásban kell benyújtani a díjfizető aláírásával. Ez megküldhető postán, illetve kérhető az ügyfélszolgálatunkon.
A részletfizetés maximum 6 hónapra adható, a tárgyhavi számla mellett fizetendő. A hátralékra kamatot számítunk fel. A kamat a mindenkor esedékes jegybanki alapkamattal egyező mértékű, amelyet a részletfizetési megállapodás napjáig számítunk fel. A részletfizetésben a tőke és az esedékes kamatával együtt vonható be.
A részletfizetési megállapodásba rögzített határidőben történő befizetés elmulasztása esetén kénytelenek leszünk fizetési meghagyási eljárást kezdeményezni.
A díjfizető a távhőszolgáltatás díját havonta, a szolgáltató által kiállított számla alapján, a számlán megjelölt határidőben köteles megfizetni a szolgáltatónak.
Eljárás késedelmes teljesítés esetén:
Késedelmi kamat
A fizetési határidő utáni befizetés esetén a mindenkor érvényes jegybanki kamatot számítunk fel.
Kikapcsolás-felfüggesztés
Háromhavi díjfizetés elmaradása esetén kezdeményezhető a hő-, illetve a használati melegvíz szolgáltatásának felfüggesztése.
A felfüggesztés időtartama alatt a szolgáltatás visszaállításáig vagy a végleges megszüntetéséig a felhasználó (díjfizető) a távhőszolgáltatási alapdíjat köteles megfizetni.
Fizetési meghagyási eljárás kezdeményezése
A három hónapot meghaladó tartozás esetén Társaságunk fizetési meghagyási eljárást kezdeményez.
A fizetési készség hiánya esetén a szolgáltatás felfüggesztése és a fizetési meghagyásos eljárás együttesen is alkalmazható.